Pohjois-Karjalan rakennusperinneyhdistys Räppänä ry

Yhdistys

Yhdistysasiaa

Yhdistys on perustettu syksyllä 2005 ja sen toimii yhdyssiteenä rakennusperinteen harrastajien ja alan ammattilaisten välillä.

Räppänä haluaa vaalia rakennusperintöä ja perinnerakentamisen taitoja sekä edistää kestäväksi osoittautuneiden materiaalien ja tekniikoiden käyttöä rakentamisessa.

Yhdistys pyrkii lisäämään perinteisten rakennusmateriaalien arvostusta ja uusiokäyttöä sekä edistämään luonnonmateriaalien käyttöä ja kokeilua rakentamisessa.

Räppänä järjestää yleisöluentoja, työnäytöksiä ja opintoretkiä. Joensuussa pidettävään Vanhan Kaupungin Päivään yhdistys on järjestänyt perinnerakentamista esittelevän Rakennuspihan.

Johtokunta 2016

Teemu Kuivalainen (pj), Jarkko Saksa (varapj), Risto Ikonen, Kari Koskela, Ossi Muttonen, Marja Nenonen ja Marko Savolainen.

Varajäsenet Eija Lähteenmäki, Teemu Tahvanainen ja Mikko Varis.

Liity jäseneksi!

Voit liittyä Räppänän jäseneksi lähettämällä ilmoittautumisesi sähköpostitse osoitteeseen: info @ rappana . fi Mainitse viestissä nimesi ja osoitteesi sekä haluamasi jäsenmuoto:
- Henkilöjäsen (jäsenmaksu 10 euroa vuodessa)
- Yhdistys- tai yritysjäsen (35 euroa)

Lähetämme ohjeet jäsenmaksun suorittamista varten.

...ja sähköpostilistalle!

Räppänän toiminnasta tiedotetaan sähköpostilistalla. Jäseneksi ilmoittauduttuasi voit liittyä postituslistalle lähettämällä vapaamuotoisen viestin osoitteeseen:
owner - rappananposti (at) rappana . fi